پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز سه شنبه ، 1404/02/02

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

نشست ارزیابی و اعتبار بخشی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی با حضور تیم ارزیابی وزارت بهداشت، معاونین پشتیبانی، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، روسای دانشکده‌ها و مدیران حوزه‌های مختلف دانشگاه برگزار شد.

نشست ارزیابی و اعتبار بخشی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی با حضور تیم ارزیابی وزارت بهداشت، معاونین پشتیبانی، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، روسای دانشکده‌ها و  مدیران حوزه‌های مختلف دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ مسئول تیم ارزیابی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست اظهار داشتاستانداردها و عملکردهایی موثر در ارتقاء آموزش علمی علوم پزشکی بررسی می‌شود.


دکتر یارمحمدی با بیان اینکه مهم ترین گزینه در ارتقاء دانشگاه های علوم پزشکی اعتبار بخشی آموزشی است، تصریح کرد: در صورتی که پیشنهاد و انتقادی در خصوص اصلاح استانداردها و سنجه ها وجود دارد به صورت مکتوب و رسمی به معاونت آموزشی دانشگاه تحویل تا مورد بررسی قرار گیرد.


 دکتر نازآفرین حسینی معاون آموزشی دانشگاهعلوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست گفترسالت اصلی دانشگاه در حوزه آموزش این است که بتوانیم در کلان منطقه پنج کشوری به دانشگاه های سطح دو ارتقاء پیدا کنیم و دانشجویانی را تربیت کنیم که کارآمد و خلاق باشند و به هدف دستیابی به دانشگاه‌های نسل سوم نزدیک شویم.


علی رضا شکیبایی رئیس اداره بودجه دانشگاه نیز در خصوص ردیف مالی اختصاص داده شده به آموزش توضیحاتی ارائه کرد و افزود: بودجه تخصیص داده شده به معاونت آموزشی دانشگاه رشد چندانی نداشته است.


به گزارش‌وب‌دا؛ در پایان این نشست تیم ارزیابی به دو گروه تقسیم شدند که گروهی به بازدید دانشکده ها و گروه دیگر به بررسی عملکردهای مدیریتی و ستادی پرداختند.1


انتهای پیام/